feminist.org•forum s dušom
Osjećate li se ponekad pomalo drugačije od svojih vršnjaka?Volite li ples?Ili možda glazbu?Pišete li priče i pjesmice kao iz šale?Volite li,bolje rečeno,umjetnost?Onda je ovo pravo mjestašce za vas.Naš maleni,ali topli forum sadržava razne diskusije o umjetnosti,bilo kakvoj vrsti.
Imamo i biblioteku i kino,radionice,denvnike i RPG.
Imamo i sjajnu ekipu s kojom se uvijek možete dobro zabaviti te uklopiti.
No,osim toga,mi smo i feministički forum.Kada skupimo dosta članova,postati ćemo partner stranici za prava žena.Pomognite nam u tome,jer vašom registracijom bliže smo svome cilju.Hvala vam.

http://feminist.forumcroatian.com
http://feminist.forumcroatian.com

You are not connected. Please login or register

Prethodna tema Sljedeća tema Go down  Poruka [Stranica 1 / 1.]

aureiaxxpixie.

avatar
"Fuck you,I won't do what you tell me!"

Premda uzroci debljanja mogu biti genetskog ili nekog drugog fizičkog karaktera, izgleda da je većina njih psihološkog karaktera. Istraživanja pokazuju da 85 posto ljudi koristi hranu kako bi riješili ili olakšali neke svoje emocionalne probleme. Pokušavate li izgubiti na težini, a ne znate što je uzrok vašoj debljini od samog početka, velika je vjerojatnost da u tome nećete uspjeti.
Bacite pogled na ovu listu fizičkih ili psiholoških tipova prekomjernih jelaca i saznajte što se krije u pozadini vaše debljine. Kada to otkrijete puno lakše ćete djelovati u smjeru smanjivanja svojih navika i utabati put ka mršavljenju tj. Gubitku prekomjernih kilograma.
Obiteljska ili konstitucionalna debljina
Svi u obitelji imaju prekomjernu težinu i vole jesti. Ne radi se nužno o genetskom problemu. Možda ćete trebati savjet
stručnjaka za ishranu, a možda i psihoterapiju ako postoji neki obiteljski problem koji pridonosi vašem debljanju.
Jelac iz navike
Uvijek jedete pazeći na vrijeme. Ručate, večerate u točno određeno vrijeme, bez obzira jeste li gladni ili niste gladni. Dakle, unosite kalorije s obzirom na vrijeme a ne prema potrebama organizma. Potrebna vam je motivacija. Pokušajte započeti dijetu zajedno s nekim prijateljem ili prijateljicom.
Gastronomska debljina
Vjerojatno ste osoba koja voli kuhati. Vjerojatno niste pretjerano debeli, već ste jedino primijetili da imate nekoliko kilograma viška, kad ste došli u svoje tridesete ili četrdesete godine života. Od pomoći može biti podrška okoline, ali i ista (jednako dobra) hrana, ali u manjim količinama.

Noćni jelac
Cijeli dan ne “griješite”, ali kad dođe noć počinje grickanje. Tome puno pridonosi i gledanje televizije do kasno u noć. Dobro je blizu kreveta imati krišku kruha ili dva do tri keksa. Jedan zalogaj smirit će glad usred noći. Ne deblja kruh, nego špek na kruhu!
Prisilni jelac
Riječ je o emocionalno nesigurnoj osobi, vjerojatno s prekomjernom tjelesnom težinom. Stalno je prisutna potreba za grickanjem i kuhanjem. Hrana je takvim osobama utjeha, osjećaj olakšanja i zadovoljstvo. Moguće rješenje ovakvog prejedanja je psihoterapija.
“Sjedeća” debljina
Još kao dijete vjerojatno niste voljeli sat tjelesnog u školi. I dan danas izbjegavate fizičku aktivnost, uglavnom zato što imate prekomjernu tjelesnu težinu. Ako ste starija osoba, pa vam je i metabolizam usporen, možete dobivati na težini čak i brže. Za početak, najbolja tjelovježba je hodanje. To je aerobna aktivnost i uključuje čitavo tijelo. Važno je da se započne polako i da se provodi najmanje tri puta tjedno, s tim da se postupno povećava dužina prijeđenog puta.

Stalno ste na raznim dijetama
Već ste isprobali sve dijete koje čovječanstvo zna, a ipak ne možete izgubiti na težini. Želite brzi i trenutačni gubitak kilograma. Sve te moderne, “čudotvorne” dijete i reklamni trikovi za ršavljenje upravo su i stvoreni za ovakve ljude. Smatrate da znate više nego stručnjaci, usprkos kroničnom neuspjehu da riješite svoj problem tjelesne težine. Potrebna vam je specijalna motivacija.
Ambijentalni jelac
Vi ste otvorena, društvena osoba, koja često ruča ili večera izvan kuće, animirajući poslovne partnere. Često ste na poslovnim putovanjima ili ste možda radnik u smjenama, kome je redoslijed obroka poremećen, u odnosu na druge ljude. Kod ovakvih slučajeva samokontrola je ključ uspjeha. Teško je posezati za radikalnim promjenama jer se naprosto radi o vašem stilu života. Prilagodite prehranu svome bioritmu i vremenu u kojem jedete. Lagani oborci kasno navečer će sigurno biti manje štetni od teških i obilnih večera.
Debljina sredovječnih osoba
Ona može početi već u vašim 30-im godinama života. Metabolički procesi u organizmu se usporavaju i više ne izgarate kalorije tako učinkovito. Umjesto toga, pohranjujete ih u tijelu u obliku masnog tkiva. Bez obzira na to što ste možda čitav život bili vitki ili lagano bucmasti, odjednom počinjete dobivati na težini. Pokušajte potrošiti više kalorija nego što ih unosite
u sebe.







"Some of those that work forces, are the same that burn crosses."

~23.11.-21.12.2011~


"And after all,remember,you are that one who have nothing to lose.You the most important person in your life.And what is most important,smile because you are beautiful,independent,strong woman,and he is just one boy in 10000 of them who would kill to be with you.Be happy girl,some day,prince will come."


Spoiler:

http://feminist.forumcroatian.com

Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh]  Poruka [Stranica 1 / 1.]

Permissions in this forum:
Ne moľeą odgovarati na postove.